back..

dessa dagarna har varit hårda för mig.. jag tar kärleken på största allvar och när jag sedan blir dumpad av den som jag pratat framtid med går det inte att leva ... mår sjukt dåligt över detta, vill verkligen ha hans närhet vid mig :/ men nu är det slut, vill ju kyssa han när klockan slår 12 imorgon och det övergår till år 2009 .. men nej :'(
ah älskar han! men tyvärr älskar han inte mig ..

helgen har spenderats i trelleborg, i fredags var jag med mulle,limpan&barbie i trelleborg, trevligt men träffa robin och det va sjukt jobbigt..
lördags va jag med sara,mulle&limpan, även marlan,robin och alla andra.. då snacka vi lite, han hade sprit i kroppen så... åkte till ystad osv, sen stack jag vidare till trelleborg där jag åkte till malmö med dennis,donkey boy, simon&gurra.
söndags va jag ute i trelleborg med limpan&sara, najs! men träffa även dig då, och då hälsa vi inte ens..

JOBBIIIIIGT, du kom, men du gick.. du lämnade mig kvar med en kniv i ryggen <3



har förlängt mitt hår, folket gilla det & jag också <3 tack erika.


xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0