Dryg måndag -.-

denna måndagen har väl varit som alla måndagar. lika tråkig ;p men denna måndagen har jag fubderat över julklappar för det är ju snart julafton ;o "lite panik" sen försöker jag lägga upp mina arbeten , för jag måste bli klar till innan min operation ichmed 14 december ör min sista dag i skolan .... PANIK! 3 arbeten ska lämnas in .... sjukt stressad ;o
kollade nyss på city akuten lite, och nu kollar jag bdb och rensar datan lite innan jag ska lägga mig till kojs.

www.gratisbio.se/rss.php?UserID=85929
gå in på länken och bli medlem, vinn sedan bl.a. biobiljett, presentkort, resor mm.
funkar faktiskt, vilket jag själv tvivla på först xP GÅ IN (:

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0