framåt framåt.

igår blev det inget bloggande, låg mest ochg tyckte synd om mig. igårkväll så mådde jag nästan riktigt bra, åt en halv lussekatt och lite chokladbitar ! :D
vaknade imorse klockan halv 9 och hade SVIN ONT, tog smärtstillande och somna sen vaknade jag vid 12 igen och då kom melissa hit, snackade lite skit och så ;D alltid lika trevligt, längesen sist! sen somna jag efteråt igen efter mina smärtstillande. Sen blev det One three hill, ah älskar de programmet !! (;
nu kom mamma hem, och jag ska försöka få i mig lite små makaroner, ska prova med kethup men tror det kommer svida :/

xoxo /Celina
ingen älskling förän den 23 dec :(

Kommentarer
Postat av: Carssa

Ja du , min killfront är avlagd ! Orkar inte, mest bara problem så hoppar det :P

2008-12-19 @ 23:18:17
URL: http://carssa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0