julafton.

på julafton så var jag först hemma och kolla film med mamma, också såklart kalle anka : D den nya, Bolt tyckte jag va väldigt fräck, aldrig hört talas om den förr ;p hehe! Iaf så åkte vi in om pappa där jag sa god jul och lite så, sen körde vi med robin vidare till V. Vemmenhög där vi skulle fira julafton med Mill, Fia, Lotta och deras Mormor&Morfar.
julmat, dock fick jag käka kall mat i och med jag fortfarande inte kan äta varm mat ,men det kmmer nog snart.
"Han stoppa i handen i röven på kon och sen bara det spruta, ahhhh ;p" kvällens bästa, ellerhur mill x)

Sen blev det ju julklappsöppning, blev nöjd över mina julklappar (: Det va vad jag önskat mig. jag fick:
Pengar,Lip plumper, nagellack, ringar, armband, film, presentkort, underkläde & LÖSHÅR.

Vi käka gott, kolla "tomten är far till alla barnen" och umgicks, gilla denna julafton massor, tack <3


åt julmaten.


julklappsöppning


sofia, som delade ut julklapparna ;)

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0