Juldagen.

jag vaknade och tog mina kära tabletter igen sen in på toaletter för att tvätta bort gårdagens smink, och spottade i vasken, tror ni inte det kommer blod ;O panik igen! men det va bara lite, jag hade somnat utan tabletterna så tog dom snabbt sen blev det bra.

Kolla någon film i sängen om en talande snögubbe, den va faktiskt riktigt bra (: julkänsla när det kommer sådana filmer på tv hehe, & nu börjar det tillochmed snöa, pyttelite ser jag från mitt fönster ;p

käkade frukost med mamma, fick ner 2 mackor sen blev jag proppmätt. tog ett glas oboy för att kolla om jag fortfarande får ont i magen och skit när jag dricker mjölk, jovisst. så nu år vi börja med sån laktos mjölk för jag tål nog inte de:/ trist, men gillar inte mjölk, tur är de.

stack till pappa, där dagens spenderades, jag&pappa gick en runda i byn och bara tog luft och snacka skit. väldigt skönt med vår kontakt nu. Sen när vi kom tillbaka så fika vi med min bror sen va emil i lönneberga på tv så vi kolla ppå de haha sen Beetoven 4 :D riktigt mysdag. Kom precis hem, och idag ska jag FAKTISKT försöka äta halv varm köttfärssås, pappas köttfärssås , MUUUMS! så den lär slinka ner. hoppas.



xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0