ojsan hoppsan.

har visst glömt bloggen idag ;p & halft igår .. har så mycket i skolan nu jag ska hinna innan operationen så mycket stress  .. men sånt är livet om man vill komma långt.
idag så gjorde jag&mamma pepparkakshus ;D som alla andra år, skit fint som alltid annars också, gillade de! rosa också som de varit nu dom sista åren x) sen har det blivit andra avenyn lite..
ska nog sova redan nu, sjukt trött.. hade styrketräning på idrotten ;D;D sjukt kul.


haha jag&fanny ;)


pepparkakshuset. jag&robin i ena fönstret, mamma&ville i andra.
rosa&gult blev årets pepparkakshus, kommer fler bilder när det är HELT klart.
kommentera gärna vad ni tycker om de (a

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0