onsdag.

vaknade klockan nio och prega i mig massa smärtstillande, fyfan vad ont jag har!!!
druckit 3 glas vatten och typ 3 skedar med jordgubbskräm, " i omgångar för jag kan knappt öppna flabben" , luktar soptipp i munnen iochmed skiten håller på och läka .... usch! håller nästan på och spy själv när jag känner hu det luktar i munnen på mig.
första minuterna vid datan nu, usch nej nu ska jag sova igen! svin ont.. tyck synd om mig ;p
men en viktig sak först:
jag& robin har 6 månader idag, känns underbart baby! <3

xoxo /Celina

Kommentarer
Postat av: carssa

BRA DU ÖVERLEVDE ;D Tycker så synd om dig !!

Kul för dig och robin <3

2008-12-17 @ 16:53:17
URL: http://carssa.webblogg.se/
Postat av: Anonym

sötnos, du är bra och nu är det över! JAG tycker synd om dig, fyfan att ha så ont i halsen :/ finns här det vet du! <3 vi ska ses snart det har jag bestämt, haha . PUSS på dig, älskardig celina & grattis till ett halvår med robin!! :D

2008-12-17 @ 22:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0