provtagning..

dagen började med att jag&mamma åkte in till ystad lasarett för provtagning. Blev blodprov och en massa annat. Snackade med narkosläkare men även med Bengt, han som ska operera mig och han har opererat mig förr så det känner mycket bra ( : gillar han :D:D
fter det blev det tillbaka till skolan vid halv 11, då det va idrott fast jag palla dock inte så dissa de, sen studiepass där vi inte gjorde något också då Svenska där vi bara klaga ;) haha det får man ibland & vår klass är expert på de.. ;p
jessica&jag stack hem till mig och då filma vi klart vårt barnprogram, så på torsdag ska vi redigera det, hoppas på att det blir superbra ;D
inget mer att berätta nu,

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0