sjukhusvistelse.

NU ÄR JAG HEMMA!

lotta körde mig och mamma in till ystads sjukhus klockan 7 på morgonen och då hamna vi i Tigers rum där bl.a. 2 till barn skulle ligga. klockan 9 så åkte jag ner till operation och då mins jag att jag fick en sprutao ch sen sa jag: ah det känns som förr när man festa, mina ben viker sig. "sen har jag fått höra att jag slängde mig över mamma med blodröda ögon" sen vaknade jag upp i uppvakningrummet där mamma satt bredvid mig. TORR I FLABBEN! höll på och dö alltså, fyfan! efter några timmar så åkte jag upp till avdelningen och mitt rum där två småkillar också låg och  blivit opererade. Fick byta rum sen, vilket jag tackar för!!! (: hamna då i iors rum. fick en spruta för blodproppar i låren, kändes som benet skrummpla ihop eller något, fick smärtstillande hela tiden, kunde inte prata .. drack 1 glas vatten på hela dagen.

mitt i natten fick jag trycka så sköterskorna kom till mig, ny dos med smärtstillande så jag kunde fortsätta sova. sen sov jag gott, på morgonen vid 9 fick jag höra att det varit jordskalv och mamma berätta att vi skakade i sängen x) sjukt hur jag kan ha missat de ;o menmen (; va uppe och gick lite den dagen, kolla nyheter och sen svimma jag ... vid 11 blev det iväg till öronläkaren för att prata lite med han, sen upp på avdelning igen där jag somnade bums. drack ca 3 glas vatten den dagen och tuggade på små isbitar.. sen kom lotta och hämta oss vid 3 tiden och då blev det hem, sen kom jessica och fixa med vrt barnprogram.

xoxo /Celina
bilder kommer nog sen (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0