SKÖNT (;

denna kvällen har varit skön. min bror kom upp och hälsade på, tråkigt att vi knappt ses och att vi inte har kvar samma relation som vi hade förr.. vet vad det beror på men det tar jag inte upp här i min blogg.. synd menmen :/
käkadde lussekatter och kollade på Miami Ink. Snack om tatuering, mamma ska tatuera in ett porträtt "kanske då" av morfar, också en text.
efter att min bror åkt hem så blev det greys anatomy , men även bonde söker fru innan ddet (; grauuw!
kan sitta uppe ett tag om jag vill, sovmorgon imorgon! får se, somnar nog snart. är trött och vill bara träffa min pojkvän nu, saknar han som fan! va nära varandra igår men ja.. <3

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0