SMÄRTA!

inte varit så aktiv på min blogg nu .. har så himla ont.
i onsdags och torsdags kändes det skit bra och jag kunde äta lite, trodde de va vändningen :D men nejddå.... dom tre sista nätterna har jag vaknat och har skit ont, gråtit och gråtit av smärta. Hade jag haft en pistol så hade jag skjutit mig, och jag lovar. för jag har så sjukt jävla ont, öronen dunkar och det sa de inte göra och värktabletterna hjälper i 3 timmar. så nu har vi ringt till sjukhuset, så blir nog nya värktabletter .. men dom blir jag hög av, det är liksom som knark, men hellre det än att gå och ha ont.
vill kunna äta lite julmat på onsdag ju ... sen imorgon kommer min pojkvän och sover här, vill ju inte precis ligga och böla av smärta då .... <3
varför skulle jag operea mig !!!

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0