soft.

vaknade först vid 9 imorse av massa sms men somna om direkt ;) vaknade vid halv11 sen. då blev det datan, frukost och en massa chill, skönt !
12.45 -tåget med jessica till skolan!
01.15 - kom på att vi glömt en lektion ;o så missa IOS, och kom till MATTEN.
ajaj frånvaro där.. men blev att smsa lärare och hon förstog "vi hade ju filmat haha"
14.15 samhälls redovisningar
16.08 - tåget hem
16.30 - hemma och då kom erika och klippte fia&mamma (;
jag fick mina ögonbryn plockade ;) och nu blir det chill, plugg och film.
Soft dag alltså! det blir de imorgon också, dissar idrotten. varit med på alla utom 2, STOLT! sket i idrotten totalt förr.

ps. vägde mig idag och då såg jag ut såhär =D haha.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0