tobbes place.

igår va jag hos tobbe, party där! själv hade jag inte ätit något, ont i huvudet och sjukt trött så va inte riktigt på humör för fest efter någon timme där ... folk är så negativa och det smittar tyvärr av sig.
folk va helt ledsna, kaxiga osv. menmen sånt är livet. blev lite bråk och sånt också, ONÖDIGT.
iaf så åkte jag hem till robin efter det, somnade direkt haha, sen vaknade man upp bredvid han. sen körde vi till ville där mamma va. satt och snacka lite sen åkte robin hem, och jag&mamma stack för att tända ljus hos morfar <3
fick även en julklapp av mina svärföräldrar :D gulligt, tack  (;
kollat på one three hill, gossip girl osv och snart blir det wallander ;D
bilder från igår kommer snart.

xoxo /celina
PS: blir nog inte mycket bloggande nu, imorgon läggs jag in för operation.
kommer mer info när jag blivit frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0