varför skola idag?

hrm.. varför va jag ens i skolan idag? nästa torsdag så blir de jävlar i de ingen skola ;p ...
hade matteprov imorse, sen har vi int haft en ända lektion, förän vid 1tiden. så himla öndigt men palla bry sig, jag&jessica fick sjukt mycketg gjort så nu ska vi börja filma;D söndag, ohyes!
efter skolan så snacka jag i telefon med pappa, även jag som tog insiativet denna gången med.. nästa gång, eller nej det kanske inte blir någon nästa gång? för jag ska inte ta insiativet. iaf så sa han inte så mkt..
sitter med musik och blogg nu, & snart kommer min kära bror och käkar här ;D sen ska jag ringa och intervjua Göran från skytteklubben. sen ska jag&mamma göra figurerna till pepparkakshuset, så bilder kommer sen ikväll!
KUL (;

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0