vilken natt...

God eftermiddag läsare!

tänkte berätta lite om min natt ..... gick och la mig vid 12, sen blev det upp klockan halv 3 för att ta mina två panodil och efter det var det svårt att sova men vaknade sen vid 4 av att jag behövde spy så jag for ut på min toalett där jag stod och spottade, och det som kom ut va ren blod ;o panik så skrek efter mamma som sen ringde ambulansen, blev svimmfärdig och skit .... spenderade hela min förmiddag där med mamma morfin och skit.

när vi kom hem så tog jag direkt alla mina nya tabletter, och nu mår jag faktiskt hyffsat bra, ska ta dom nu om 15 minuter igen, också äta lite kall pasta och kall köttbulle "får ju inte äta varmt, tänka sig min julmat imorgon....."

robin kommer om ca 1 timme också, ÄNTLIGEN! sjukt att vi inte träffats på såhär länge, och ändå har vi varit så pass nära varandra ibland ändå .... ah! vaknar upp julafton tillsammans <3

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0