du&jag <3

sitter här i min ensamhet nu, robin har precis kört hem för han ska upp tidigt imorgon och börja arbeta.. idag igen :(
Har haft en mycket underbar och mysig kväll, mest suttit framför tvn och hållt på ;p Körde till hanna och kollade hennes nya hundvalp och då hämtade vi Erika och körde henne till Alexander.
Sitter och smaskar på en saftig och sur nektarin nu (A) så himla gott haha!
fick reda på lite om hur jag ska arbeta, lön och sånt idag. Ska ju börja arbeta den 11 juli typ (: Kommer faktiskt bli riktigt skoj, för jag gillar ju sånt som vi ska göra haha! Ska bara jobba en vecka, så lat som lilla jag är ;p nej men sanningen är att alla jag frågat vill bara ha folk som fyllt 16 år, och det har ju såklaaaart inte jag .. Men får mycket bra lön, nästan 4000kr på bara 1 vecka, underbar (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0