film med hjärtat.

nu har robinhjärtat precis kört hemåt, han ska ju jobba imorgon så :( ....
ikväll så har vi mest legat i soffan och bl.a. kollat på en film, December boys som jag tyckte va väldigt bra ;D gillar ju somsagt allt nästan, (; tyckte om denna filmen, men synd om föräldralösa barn... tänk om man själv varit de, hur skulle jag klara mig utan min mor? & även om pappa och jag inte är bästa vänner så är han ändå min pappa liksom. usch ja, stackars dom barnen ....
imorgon så blir det inte att sova till 3 precis ;p utan jag ska vara hos erika kl1, och då ska hon färga mitt hår ;D jipppiii! hoppas det blir bra, eller iaf som jag tänkt mig.

december boys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0