Gomorgon!

denna natten har varit väldigt blandad ;p mycket mysigt tillsammans med min älskling men guuuuuuud va han snarkar ;p somnade själv inte förräns vid 4, halv 5 tiden ..... & vaknade vid 8 .. sov typ, 30min sen vakna jag sen 30min igen och så höll de på x)
snacka om att jag är dunder trött idag ...... nyss badat så ska snart en sväng till pappa <3
midsommarafton, ikväll kommer älskling och kanske mulle & hämtar mig, sen vetefan vart vi hamnar. men sen blir det att sova hemma hos älskling inatt. <3  Snacka om att jag ska lägga mig tidigt på lördagkväll, för man ka nju inte precis sova länge på söndag iochmed det är kalas hos min bror på förmiddagen ....
vill ut med melissa snart också, så himla sugen på pommes (aa "drägglar"
men nu börjar min mage krampa igen, så måste lägga mig i sängen.
glad midsommar alla folk (; hoppas ni får en underbar dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0