håll igång dag.

denna dagen så blev det alarm igen ;p inte likt mig men har så mkt att göra hela veckan, så blir att vakna av alarm hela veckan ..... drygt men vafan!
pappa kom och hämtade mig sen fixade vi alla bilderna på ljud&bild, så nu är de klart. ska hämta de på fredag eller måndag, sen stack vi hem och då hämta vi robin för vi skulle till Nilssons möbler i Svedala och hitta säng till robin, men hitta inget så vidare till Lund snabbt för pappa skulle ha en sak till Motorcyklen, sen körde vi till Malmö & Ikea ;D ska dit på fredag igen, denna gången så köpte vi en säng till robin. & vi fick fälla sätena där bak, så därför fick ju inte jag plats så jag fick ligga på sängen där bak, tur har vi tonade rutor och ingen polis ;p men jag halka ner hela tiden så la typ nere vid bakluckan och varmt va de också x)
kom hem vid 5 tiden till pappa, och då började han med maten. Lasangjete, "inte lasagne, för de kan jag stava till ;p " jag & robin började packa lite på hans rum, sen tog vi ner allt och fyllde bilen. för imorgon blir det in i nya huset, och massa packning också såklart. Men nu är det mesta klart, är väl typ några tavlor, robins alla högtalar,baslådor, data kvar. "ska ju inte ha möbler, utan säljer huset möblerat, så behöver inte tänka på de"
kvällen har spenderats hos pappa fram till 7typ, sen blev det hem och umgicks med mamma också tvn, ska snart sätta i mitt nya söta tangentbord och mus, men älskar mitt tangentbord så vetefan asså x) hatar de nya, knapparna är helt äckliga ;p typ laptop tangenter, fast hårdare..



KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0