hejsan ;D

Snart är det dags för mig att lämna Alléskolan ;p skolavslutning för 10onde gången haha..
tänk att jag gått där 5 dagar i veckan i 10 hela år ;p fyfan så mkt, när man säger så!
träffat många underbara folk från 1an till nu (: speciellt Linus, vi har hållt ihop sen 1an ;D & nu på senast har jag träffat melissapudding, ah gud ;D <3
också massa tjejbråk i alla år,men löst det också. Sista tiden har varit dålig för mig ...
Va i prag, sen åkte jag till Norrköping,min farmor gick bort, och någon månad innan de så gick morfar bort, ovän med lite folk pga att folk hettar till nu i det sista ... menmen, kommer bli skönt att sluta på den skolan och aldrig träffa dom lärarna igen ;p
sommarlovet, kommer bli det bästa! nytt umgänge, och jag ska absolut vara ute detta lovet, ska inte sitta inne med dataförbud,mobilförbud,kompisförbud & utegångsförbud, hahahaha. aldrig. Skrattar bara jag säger de.. men nej. aldrig igen ;D

 + fler ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0