home.

gomorgon! ;D allt bra med er? med mig är det väldigt bra, utvilad "(aa" men har pollenallergi ;o ..
igår så blev det först hem till smulan med mill, oc hdå cyklade vi runt i skurup med punkterade cyklar hahaha! vi ville ha mat, men givetvis så va allting stängt :'/ .... hungriga. fick käka mackor hemma hos henne haha. Sen kom robin&mulle så då stack vi till ystad Statiol, så dom köpte fransk hotdog. Körde till Lotta, där mamma och karlarna var haha! trevligt, gott med cheesecake, det blir de på söndag med (A) haha! mums.
Senare så va vi också en runda hos Tobbe ;D & han är alltid lika underbar den pågen också, en favorit i mina ögon faktiskt. träffa robban hemma hos tobbe, så gick vi vidare till campingen där det va musik&dans. träffade min älskade barbie, och emelie ;D mkt trevligt. men jag frös haha! senare så kom Lars&johanna <3
sen så blev det att köra till trelleborg, vi satte på Onskan hemma hos älskling, har ju aldrig tagit mig tid till att sitta ner och kolla på den, skulle se den i norrköping med min syster med då ville volle&linnea kolla teknat med mig ;p haha! men den va riktigt hemsk asså, usch...  Älskling somna direkt, så jag la själv och kolla på den, sen somna jag bums, för det va ingen som snarka så mkt ;D (Y) TUMMEN UPP! vaknade vid halv1, och då käka vi frukost sen iväg till skurup och nu sitter jag här.
kvällens mening:
- JAG ÄR INTE FULL, JAG HAR BARA POLLENALLERGI, POLLENALLERGI, POLLENALLERGI!
haha, & jovisst är det från lilla tobbe också, haha!
bilder från kvällen kommer sen <3 promise.
byebye babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0