hos mill <3

efter att älskling stuckit så blev det då bad, sen var det tänkt att dra till pappa en sväng men såklart va han inte hemma, han va i Kivick...... Så jag hängde med : mamma,mill&caroline att handla. fixa min brors present också. härligt att äntligen få fde gjort
körde vidare hem till mill och dom. Dom började städa, så j'vla skoj ;p snacka om att asgarva.
jag satt och fixa med mill´s hår, peta in håret mellan den "sling mössan" sen färgade jag håret, blev mycket bra. nu har
 hon hoppat in i duschen sen tar vi hennes bettan till mig där vi ska fixa oss och sen går vi ner till smulan. Käka och så, sen kanske dennis&folketkommer,eller så hamnar vi där..
skriver inte mer idag, sova hos älskling ikväll antagligen.
snarksnarksnark, ingen sömn.....
hejdå babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0