natt med mulle&älskling.

Kom hem från Norrköping vid 7 på kvällen, & direkt så kom mulle&älskling hit ;D dom hade lämnat min mamma och caroline på fest.
vi satt här hemma och tog de lugnt, pussa på min älskling massor <3 ,sen iväg till torgan för lite mat till älskling sen körde vi till trelleborg. körde runderl ite med de folket, sen iväg till Gislöv, där älsklings mamma&pappa va. Fast dom hade somnat... nästan. Körde mitt ute i ingenstans för att hämta mamma och caroline, såg vindsvin :o .. läskigt! sen stack vi in i en lada, där festen va. skit stort, över 200personer fick mamma reda på att där va.musik&dans med.
körde dom hem, sen iväg till trelleborg och då körde vi gurra hem. sen iväg till Malmö ;D iväg till stippes där mulle&älskling åt, sen körde vi runder. skulle hem till skurup sen, och då körde vi fel. såg en skylt: Landskrona 30. vi bara: omg ;o 3mil kvar till landskrona, mulle fick panik men vi bara skratta x)
N-N-N-NAJS! xD ah gud! hade en mkt trevlig kväll, va trött, inte på humör men det gick. huvudet är fulla med tankar ... men så är det, mår piss men har rätt att må så också efter allt .. men ska inte klaga, finns många som inte har sina föräldrar vid liv ens...
iaf, så kom jag hem vid 5tiden, datan sen somna jag, & vakna sen kl 15.12 haha ;D skönt!
& om ni vill se bilder från norrköping eller igår, så bara gå in på bilddagboken ; Sessaaan.
KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0