plugg..

första dagen i skolan på länge, kom hem från prag den 23 maj och där hade jag ur kul och mysigt (A) sen var jag i skolan i 2 dagar sen stack jag med pappa upp till Norrköping (:
så har varit i skolan 3 dagar på 2 veckor, snacka om urskönt. men missat mkt så pluggat hela tiden nu ..
som idag så jobba jag effektivt på lektionerna och kom hem kl 4, började arbeta med biologin, sen tekniken och sist SOn , och det slutade jag med kl 22.00 och då åt jag lite mjölk&flingor, glömt äta.
så mkt har jag att göra.. klar med det mesta iaf!

vill berätta lite kort om norrköping, det va skoj att f åträffa alla i min famlj igen (: ett bra tag sen jag va och hälsa på er sist ju ....
linnea sprang mot mig och gav mig en bamsekram, mkt skönt att se att hon saknat mig också.
träffa storasyster, släkten och tillochmed jojje, den sista jag trodde jag skulle träffa ;P
skoj att se dig, ta vara på ungarna nu!
träffa farmor, hemskt att se dig så :/ ,dumt jag inte hälsat på tidigare. Den jävla Laslo ska åka in .. FUCK HAN!
när vi åkte hem, då fick ingen kontakt med dig, så kan man ligga i 2 veckor ,utan mat,dryck och något sa läkarna.
 det har gått 4 dagar nu ... vafan! lid inte,  bättre att somna in. man ser hur du kämpan men sluta,
du får det bättre på andra sidan, <3 dedda, hur ska han klara det utan dig? ah ....
allt på een gång för mig, fan, fan också!

fler bilder finns på min bilddagbok. " Sessaaan "

image9 


image10



image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0