soon .. (;

om 1½ timme så kommer pappa&robin hit, och då bär det av till Norrköping ännu en gång, fast lite tråkigare denna gången att komma upp ...... men det klarar vi (: .. har ju klarat en nu, iaf så blir det nog massa shopping, god mat hos alla härliga folk och massa ungerska.. ah, jag vill också kunna de mer ju.. Vill ju gärna fatta vad ni säger x)
iaf.. ska gå och försöka sminka ena ögat lite nu ,det andra va svullet så kan knappt öppna de.. värre än värra gången, det är ju fan också asså !!
ajja, & mamma hade ingen mjölk hemma eller något gott, så ingen frukost iheller... får käka något gott på vägen istället haha.. typ kakorna sen kalaset (A) ? haha.
hejdå alla! <3
kommer sakna min robin :'/ ,& min kära melissa....
ses runt den 29onde igen så det är lugnt,
& då ska robin köra min mamma och dom på fest.
hoppas jag är hemma då ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0