spanien vann EM (;

vaknade nyss av mitt alarm ;p skulle kolla ett program på tvn men givetvis så var inte de programet idag, utan på onsdag .. så får vänta tills dess haha..
Men iaf, så ska jag snart göra mig iordning sen kommer pappa hit. Vi ska ner till Ljud&Bild och fixa med lite bilder .... Sen ska jag nog hem till dom och hjälpa dom och packa, har inget bättre för mig.. skönt att vara där ibland :) ....
& givetvis så är det inte så fint väder idag iheller ... :( men snart kommer värmeböljan, det står iaf det i tidningar och på text tv, så man får ju hoppas att dom har rätt ;D men kan gärna blir dåligt väder om 2 veckor, haha! för då ska jag jobba, och då ka nde gärna regna,
Igår så vann Spanien EM 2008, tyckte det va bra att dom vann ;D heja heja ! haha.
Ska sätta i mitt nya tangentbord nu så får vi se om det går bra, men tycker inte om knapparna på de .... fuck! men får försöka skriva på de nu ändå, älskar detta tangentbordet så de ska jag absolut spara och kanske sätta i lite senare, <3
hörs kanske ikväll!

KYSS! ;D
miss my boy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0