student.

Okej, andra gången jag skriver detta ;p för det blev strömavbrott .. så mitt inlägg hann inte sparas, men iaf.
slutade skolan ;D 10år på alléskolan, nu är det över. Sista gången jag satt min fot där, har gjort mitt på den skolan, och lite tll. mer än halva mitt liv har spenderats där. trevligt folk, en speciell sen 1an, linus johannsson <3 vi har hållt ihop, och det ska vi fortsätta göra. Lärarmiddag sen, mycket trevligt att träffa inger&birgitta igen ;D tänk när jag hade er, när jag va 5år, och lite mer ;D så jävla skoj jag haft på denna skolan, men även mycket kasst skit också, mest nu på sista tiden på högstadiet.... när det blev ny klass :/ bättre med anton&ida ;D <3
stack till trelleborg, för robin och massa andra tog studenten ;D vill också ta studenten , hahah! fan.. Letade upp alla på deras flak för att hänga ros om halsen på alla, 9 rosor blev det ;p
Kom hem till robin där hans släkt & mill,smulan va (: trevligt, och mycket god mat. Stack vidare sen till Dennis så han fick vår present (: Grattis du också, sen sist men inte minst så blev det Tobbe ;D;D mycket trevligt men skitkallt, blev ganska tidig kväll, 2 halv 3, för limpan ville hem. Hade iaf väldigt trevligt,

 Robin

 Johanna

 Jag&Robin <3

 Tobbe

Dennis

 Lärs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0