student.

Idag så var skolan faktiskt riktigt chill, sista dagen på veckan & sista riktiga skoldagen,
nästa vecka blir det Lund, Stranden och inget mer (:
fredag nästa vecka, så ska klassen hitta på något på stranden, men inte jag.
pallar inte att ni ska bete er så som ni gör just nu, så skiter i de.
träffar dom jag vill sen, er andra skiter jag totalt i , bättre då.
kom hem, & stack åkte till svedala med Mill´s mormor&morfar, & mamma.
köpte vår nya bil, Mazda 323 röd (: finare än den förra hahahahahha!
ah är helt vilsen, varför ska allt hända på en gång? :'(
ikväll, det blir iaf student hos alex snart, Robban,smulan&Mill hämtar mig.
Åka epa dit, trååångt med alla oss. men vi klara de från trelleborg till skurup en gång hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0