veckan som gått, i norrköping.

Väldigt lång blogg denna gången, handlar om min vecka i Norrköping.
Så ni vet de, innan ni börjar läsa (; hahaha!

Onsdag:

Dagen började med att min bror & pappa kom sen bar det av mot norrköping. Stanna såklart på godisflyget i Örkelljunga ;D Blev godis för ca 120kr ;o haha! Sen så somnade jag faktiskt, skönt. Men robin skulle få mig att vakna och börja därför att skrika och gala så jag blev skit rädd. Efter ca 6 timmar så va vi framme i Ödeshög där vi käka på Rasta, som alltid annars ;D Sen efter 1½ timme så var vi framme i Norrköping och på plats på Kapplandsgatan ;D äntligen! Kolla fotbollen där, Turkiet-Tyskland sen blev det att sova.

Torsdag:

Hård dag framför oss .. Vaknade kl9, men volle väckte mig först 6 fast då somnade jag faktiskt om igen. Kolla på sommarlovsmorgon tillsammans med linnea,linus&volle sen gjorde vi oss iordning. Åkte till Eneby Kyrka ... Vi som stod farmor närmast satt på 4 rader framme vid kistan ... Prästen var väldigt bra, vi sjöng bl.a. blott en dag, jättefin låt. Sen sjöng ungerska klubben en låt, förstod ite riktigt vad dom sjöng om men det var väldigt vackert iaf. När männen kom och skulle bära ut kistan så slängde sig Dedda över kistan och bara grät och slog på kistan ... Iaf så gick vi alla efter och mot gravplatsen.... Jag&linnea tog våra handbuketter och slängde ner på kistan sen tog vi en skopa med någon konstig jord "något katolskt" så höll vi i skopan tillsammans och hällde över kistan, sen tog prästen någon konstig sak och hällde vatten över kistan "också något katolskt". Församlingshemmet sen .. där jag satt bredvid Dedda, fick hjälpa han för han bara skaka hela tiden .. Åt tårta och kaka, sen tog vi lite kort. Hemåt, då kolla jag & linnea på Hairspray, faktiskt helt ok men för mkt musik .. ;p Sen kom Robbankusin, Elin & lilla ludvig. Käka tacos, väldigt gott. Men hade inte precis något aptit. Sen när jag satt vid tvn så kom Linnea och då spela vi monopol med linus halva natten, jag vann. Sen gonatt ;D

Fredag:

Volle väckte mig idag, blev mys framför sommarlovsmorgon idag igen (: Sen lämnade vi Volle hos Ann, & Veronica på BB. Iväg till Vokosava och Karci, käka Langos och sen tårta&kakor .. SofiaKusin hade tagit massa bilder "iochmed hon är fotograf" från begravningen, så vi kollade på dom.. sen på gamla bilder av Farmor, så det ska Vokosava skicka ner till mig <3 Sen lämnade vi Linus&linnea hos Ann också, sen iväg och käka vedugns pizza, fast jag tog en hotdog, ingen aptit så. Efter de så hämta vi ungarna och sen iväg till BB ;D blivit moster för sjätte gången, oj oj (; haha! Blev en kille, 3375gram och 49cm lång, och väldigt hårig. Sen blev det hem och då spenderades kvällen framför tvn med min bror & linnea, och jönssonligan på tv. Sen GONATT.

Lördag:
Volle väckte mig som vanligt, kl halv6.. & då gick det inte att somna om, så det blev frukost. Thomas och barnen körde till BB för att hämta hem VeronicaSyster och trollungen. Så då stanna vi till vid en blomsteraffär innan Iren, för hon fyllde 56år. GRATTIS! Käka tårta och så, Karci,Dedda & Vokosava va också där, sa hejdå sen för då skulle vi hem snabbt till Syster & sen köra hemåt, snacka lite hemma hos Veronica, och blev mycket med lilla baby också. Sen sa vi hejdå och körde mot Skurup. Tråkigt :'/ ... Sov bara mellan Jönköping och Värnamo, sen blev det MC donalds.. Sen kom jag hem.

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0