vila i frid..

gick till skolan, pappa är just nu uppe i norrköping. Han åkte dit i Måndags eftermiddag ....
idag runt kl 10.00 så smsa pappa:
- det är över nu .....
farmor har somnat in föralltid :'( ,hon kommer aldrig mer komma tillbaka, hon är borta, borta på andra sidan där hon träffar alla andra och har det bra.
bra början på lovet jag snart får, får åka upp direkt på begravning :'( ,katolsk kyrka tror jag,
så blir nog väldigt snabbt, bara det inte blir innan jag slutar, vem vet. inte jag.
älskar dig farmor iaf, du var en liten räv emellanåt men du betyder lika mycket ändå ....
innan 2008, så hade jag inte mist någon människa som stått mig nära,
nu mister jag två av dom närmasta inom 3 månader... vad i helvete har hänt?
klarar inte av detta, men får kämpa. svårt men det klarar jag.
varför just jag? men ni båda har det bra på andra sidan, men vem kommer härnäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0