ZZZzzzZZz....

Nu är klockan  00.59, & jag är faktiskt helt pigg vilket jag alltid brukar vara ;p
men alla andra är så tråkiga som lägger sig tidigt och sånt, det är fan sommarloooov, vakna !
nu ska man vara ute tills morgonen och bara ha underbar skoj ju .... men nej! Tyvärr så jobbar dom flesta i Trelleborg så därför är dom inte ute tills morgonen, vafan ;p haha!
& jag är just nu vääääldigt sugen på Pommes med grillkrydda från babbsan (; <3 Så smarrigt det hade varit, som förr hahahaha! när vi käka pommes&grilkrydda nästan varje dag, gottgott.
men nu ska jag dra mig till sängen, som alla ni andra gör :P Bara lyssna klart på denna låten "livet leker -matte.b&ericsson"  sen blir det natti natti.
sov gott!
puss&kram /celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0