musikal.

idag så fick vi tillbaka våra prov i SO, blev ett VG där (: skönt!
sen stack vi direkt till biorama för att hålla på med vår lilla musikal, och då började allt. Tania börjar ju såklart skrika och ha sig på mig&melissa och då skriker vi ännu värre ;p "passa din attityd mot oss annars kan vi dra nu" ah så förbannad, ska dit ikväll igen och ett ord från tania så drar jag så lycka till med muskalen då ;p
efter premiären för skolan så gick jag och melissa hem till mig, suttit vid datan och snackat lite.
mamma kommer snart hem, och då ska jag äta! skit hungrig asså, och lite ont i huvudet...

kommer bilder sen antagligen (:

BYEBYE !(;
vila i frid morfar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0