snartsnartsnart! ;D

idag är det lördag, och det är dagen innan det roliga kommer hända, iväg till prag.
melissa och hennes mor kommer och hämtar mig&mamma så bär det av till malmö,
möta klassen där kl 21.00 sen tar vi tåget till trelleborg, på båten och hålla på där i flera timmar.
väl framme i berlin sen och bytar tåg, & där lär man nog sova mkt, inte mkt sömn på de första tåget iochmed jag ska dela sovcell med anton,jenny,melissa,argjent & linus <3 puddingarna förfan.
framme i tjeckien på morgonen och då kommer vi mest göra oss hemma på hotellen och sen en vända i Prag för att shoppa lite och kolla stan ;D
mkt trevligt kommer det att bli. men just nu är jag sjuuuk ,vilket inte är så roligt. jag har fått tillbaka min böld i halsen som jag just nu tar pencillin mot, sen är jag dunder förkyld, halv yr och ont i huvud och mage...
hade feber innan men den är väck,
skiter i om jag är sjuk, för vi ska rocka loss! ja, jag och min melissapudding då asså (:
titanic på båten, yeey! du och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0