1 dag kvar.

hejhej läsare ;D fint väder ute, blir så glad då! fastän det var regn imorse haha ;p
blev tåget och buss med jessica&mill, mycket trevligt skitsnack! sen hade vi typ matte, LPL,svenska också badade vi på idrotten, livräddade hahaha! så kass jag var, jag&jessica gjorde det. men saken var det att när hon la "medvetslös" i livbojjen så asgarva hion hela tidden och dåbörjade jag också skratta och då hamna jag bara under ytan hahahaha x)
fick sluta tidigare så var hemma redan 4, jatack!
nyss duschat, ska snart till tåget igen för jag&jessica ska till ystad med våra cyklar. lämna dom där iochmed vi ska på läger på torsdag och kan inte lämna dom före de så ja ;p
men har inte tid här mera.. ska gå!

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0