13.00, jatack!

ohh kom knappt upp imorse ;p blir svårare och svårare ju mörkare det blir .. hemskt! kål svart när jag vaknade, sjukt. iaf så blev det som vanligt att ta på lite mascara för mer orkar jag inte haha! sen käka frukost och iväg.
mötte barbie (; härligt att prata med dig, så längesen sist.
sen blev det då skola, inte gjort ett skit typ ! fick svar på provet vi gjorde i onsdags, eller ja läxförhör. och jag hade ett fel, snacka om bäst (; haha!
sista lektionen blev inte, ingen ork så blev tidigare tåg. åkte med det nya skånetrafik tåget, sjukt fint! fan lika fint som köpenhamn förfan! men när vi passerat svarte så la tåget av hahahha x) så fick vänta i typ 20minuter, sen va vi hemma i skurup. tog kanske 40min :o
gick hem där jag tog ett varmt bad, sen städa jag lite här hemma! & nu sitter jag här. ska locka mitt hår, tar ju så lång tid så måste göra det nu för att hinna hjälpa pappa med smörgåstårtorna sen!

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0