BÖLD :o ..

& nu har min böld kommit tillbaka i halsen, och täpper igen andningen ... ni som känner mig väl, vet att jag nu haft den för sjunde gången, sjukt alltså! haft sånt problem med den .. Spytt, feber, pencilin, akuten osv !
men har ju överlevt, och tjatat på operation men aldrig blivit av! min morbror segar som fan med den norska läkaren också så det blir nog inte iheller av.. inte på länge iaf :/ sett folk som gjort sån operation och dom har stora ärr på halsen, som syns väldigt mycket ........ inte fint :/ menmen .. vill man bli frisk så vill man.
iaf så är det onsdag nu, & en vecka kvar till jag är 16år ;p trevligt va? haha! ska börja övningsköra och sånt, jadå! haha. längtar inte till min födelsedag, är aldrig kul ändå.. sen förra året så har jag tyckt det, för då gick allt åt helvete :/ men nu har jag både mamma som gör mig så himla glad, givetvis min bror också! sedan min kära pojkvän, som alltid får mig att må bra och gör så jag känner mig trygg.
men nu hade jag inget mer att berätta, ska lägga mig .. snörvlar som fan, jäkla förkylning! också hostar jag som fan iochmed min hemska böld i halsen ... stor böld! växer och växer efter varje dag.
gonatt, sov gott prinsessor & prinsar ;D

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0