fullt upp ;p

ja då vaknade man vid 9 tiden, och älskling bredvid mig. alltid lika skönt att ha han bredvid mig men han hade skit ont i ryggen för han hade sovit som en "fisk" inatt ;s ? hahahaha, jag hade tagit all plats i sängen ;P brer mig som fan tydligen.
iaf så kolla vi tv, tog bild på oss och lite så ;p sen hände en MYCKET PINSAM sak, fyfan för dig robin hahahahahahaha x) tur där fanns kuddar. hahahahahah, ah gud!
iaf så hjälpte jag mamma med tårtorna till idag. Mamma hade gjort två stora smörgåstårtor när jag sov, sjukt fina! du är bäst mamma, <3
sen bblev det räkmacka till frukost med massa majonäs hahahahaha x) nyttig frukost, sen så åkte robinhjärtat hem och då hjälpte jag mamma. sen nu ska jag fixa mig, klä på mig och så!

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0