glömde er igår...

som ni märkte så blev det inget inlägg igår... hade inte tid för min kära pojkvän var hemma hos mig(; <3 Grrr!
var igår och kolla synen, iochmed körkortet. och jag hade sjukt dålig syn:/ han ville att jag skulle ha glasögon men jag tvingade han att inte be mig ha de,tror ni jag kan ha glasögon på mig varjegång jag kör? neeeej ;o hahaha! fast jag ser ju mycket smartare ut med glasögon(a men vem gör inte de liksom?
iaf, så upp kl 06.00 imorse,och då blevdet ivägtill skolan. tydligen så trött att jag glömde mina nycklar haha ;p
sitter och har studiepass nu, jhar absolut inget att göra,så sitter bara här och nördar mig (; Grr!

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0