GODMORGON!

då är man vaken nu, men inte så himla pigg ;p lite hungrig och så.
igår så var det ju fest hos hanna (;  <3 hade mycket trevligt men hade så ont i huvudet och halsen så ja.... menmen,
körde och hämta kebabtallrikar till oss alla haha ;p hade inte ätit på hela dagen så guuuud så gott det var ;D hahaha
trevligt att träffa alla folken ! sara&marthina badade också på natten hahahha ;p ohyes!
sen åkte jag,timmi,robin och mulle hem med lilla limpan ;D tacktack!
bilder kommer kanske sen ;D om jag får tid, har mkt att göra hemma, men viktigast är att prata och umgås med mamma sen glosorna till onsdag... fixa kläder till imorgon också, vi ska fotas i skolan ....
men nu ska jag gå in till min pojkvän i sovrummet.
hoppas ni får en bra söndag;D

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0