Hemma!

gick upp klockan kvart i 6 imore... skit drygt !! men det var jag tvungen till, var ju skolfoto idag (; fler som fotades idag eller ?
chill dag annars i skolan, ingen sista lektion utan slutade istället (: skönt!
kom hem, och då blev det iväg med min cykel, för att den skulle pumpas till torsdag då jag ska på läger -.-  sen iväg med mamma bil på verkstad och sen handla "mat" till lägret.... + godis såklart (;
sen när jag&mamma var hemma så åt vi lite, sen kollade på i recept böcker för att hitta en perfekt tårta till mig ;D också smörgåstårtan som vi själv ska göra. iochmed mamma jobba på conditori innan i malmö.
GOTT !
men ska dra nu, hörs senare!

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0