hipp hipp hurra för mamma!

ahh.. när alarmen gick igång så kollade jag på mobilen ca 4 gånger, kändes som att det var söndag. jag tänkte liksom: "varför ringer klockan idag? " men jodå, måndag och ny vecka.
vad jag har "inbokat" i veckan är:
måndag: skolan sen fira mamma
tisdag: skola, körkorts kurs
onsdag: intervju med elsy igen?
torsdag: skola sen vet jag inte.
fredag: skola sen fest hos erika
lördag: kalas för mig.
meniaf.. sitter här vid datan nu med 2 knäckebröd, ah så gott! också såklart ett glas oboy. ska snart kila iväg till stationen.. långt pass med BKF idag , fast det är ju kul så (:
fint väder ute, (: & det gillas! men nu vet jag inte om jag ska skita i jackan, det är ju trots allt höst haha ;p
men ska kila nu, ha det så bra idag allihop (:

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0