inget läger, !

som jag skrev igår, så skulle jag på läger idag tillsammans med tvåorna och min klass.
klassen kom till skolan med all packning, så gick vi in i klassrummet och då kom rektorn in och berättade att vår klass inte var förtjänta av detta lägret "iochmed allt bråk" men inte vårt fel, vi har skit kul i klassen, trivs. bara för att det är en person som inte är i skolan just nu p.g.a. bråket och så, som inte "vill?" till skolan, så fick vi inte åka, menmen.. 
 så vi fick inte åka med, tvåorna fick reda på varför "allt med bråket" och blev sjukt förbannade, så alla var arga hela dagen. käkade frukost på skolan och alla svor hahaa!
senhade LPL sen slutade vi innan lunch, tillbaka hem med all packning. ringde mamma och förbannad som fan var hon!  så jävla besviken och förbannad.. ville faktiskt dit,
menmen! är hemma nu iaf, ska kolla på Kung Fu Panda nu hahaha! så jag blir glad.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0