iväg till pappa (?)

sitter hemma, ensam med tage, utan musik för min bror har min hårddisk hemma hos sig så ja.. hur kul har man då liksom? haha! sitter bara på msn och snackar med johanna, & mulle (: trevligt!
mamma är på kräftskiva hos maria, med hennes arbetskamrater,
ska nog gå till pappa, känner för det ? orkar inte sitta ensam haha! hatar ensamhet och tystnad när man vet att man har en ande. man känner närheten, och att tage kollar på mig ..
kanske bara som jag inbillar mig ;p men varje gång jag känner så, så tänker jag på melissa när hon kom hem till mig: "hej tage, nu får du sluta skrämma celina" hahahhah x)
men ska dra nu, hör av mig här senare kanske!
robin kommer sen när han duschat och rakat sig haha.

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0