kalas igår.

efter jag och mamma gjort iordning allt så kom min gudmor & gudfar med deras barn, daniel och johan. mycket trevligt att träffa er, för det är ju inte allt för ofta ....
sen kom bitte,mormor,lasse,eva och såklart lotta&grannen ronny. dom bästa !<3
är rik nu, ca 2400kr löst, som ska in på mitt vanliga konto imorgon , och på de kontot har jag typ 2000kr och lite till. känns bra, råd till en bra vinterjacka och allt hahahah.
blev mycket ätande, först smörgåst¨årta sen vanlig tårta med bullar. och sist chips.godis och sånt snacks.

när alla stuckit, så kom mulle och robin och hämta mig. så körde vi till jesper där de va fest. kallt som fan för vi satt i en lada ;p haha ! kom hem tidigt, redan vid 00.00 typ. faktiskt riktigtskönt!


mamma gjorde smörgåstårta.


mamma fgjorde god tårta,rosa! jadå.


släkt. lotta,mamma,lasse,eva,ronny,mormor och bittes rygg.


lotta <3


jag& kära mormor.

xoxo /celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0