min dag idag ;p

skolan var det drygaste jag varit med om -.- fyfan! snackade med rektor,skolvärd & kurator hela dagen och gjorde samarbetsövningar för att klassen ska fungera, nu iochmed denna stora konflikt haha! ;p
så jävla drygt, tråkigt och barnsligt. det kommer inte hjälpa liksom.. tror inte jag iheller, det kommer liksom med tiden men inte genom lekar och sånt.. menmen (;
klassen sjöng för mig (a vackert med saras hesa röst närmast mig hahahah!
hade svenska sist men då gick vi iväg till cafeterian och käkade nybakade bullar och drack juice. hade inget att göra liksom, för jag&jessica får börja på vår redovisning nästa gång iochmed vi ska göra ett dockhus hahah x )
iaf så stack jag till pappa efter skolan där han gjort maten jag beställt av han ;D sen kollade jag&min bror på film, You don´t mess with Zohan. hann bara se halva men sjukt cool film!
sen kom min kära pojkvän, fast vi körde till mamma då ;D käkade snickers tårta! sen öppna jag paketet av min pojkvän, fan en tv till mig ;o jaatack! så ligger och kollar på den nu haha!
imorse fick jag pengar och locktång av mamma. sån locktång erika har, fast med 7 olika lockar/plattar/skruvar/vågor och så ni förstår haha!
snackade massa skit med melissa på tåget, skönt att snacka med dig om ingenting haha!
har ni gjrot idag? förhoppningsvis bättre skoldag än min?

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0