oh sjuk, typ -.-

ja då vaknade man upp och var helt täppt i näsan och ont i halsen så fick hosta som fan för det skulle bli bättre hahaha ;p menmen, överlever vafan!
blev tåget kvart över sju -.-   skit trött. sen blev det buss till berghusa där vi hade matte och resten av dagen hade vi Barn, Kultur & Fritidsverksamhet, där jag&jessica gjorde typ klart vårt arbete. skit fint och vi blev mycket nöjda!
sedan hade vi LPL "arbetssätt och lärande" kvar, men det orkade vi verkligen inte så vi tog stadsbussen hem, och ska göra det hemma istället (: lovar, jag gör det. säger jag så, så menar jag det. pallar inte ligga efter liksom, så ska göra det efter maten, sen blir det ju IDOL ;p haha! måste ju faktiskt kolla lite på det iaf.

älskling.. vafan detta ska ju hålla mycket länge. <3

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0