party i parken

förfesten ägde rum hos smulan ;D ja vad kan man säga om den förfesten, jag mådde inte så bra och blev "utbrott" ,förlåt folket för de.. men känslorna kunde inte gömmas i mig mera.. skönt att få ut de, och skönt att prata med mulle sen. även om vi inte snacka om något så va de skönt ;s .. <3
gick till parken, och hampe va stup full och kunde inte stå på benen. dryg! iaf så gick vi dit, och kom fram. inga folk hahahahaa ;P helt tomt. men betala inträde sen gick jag ut x) robin satt och kolla till hampe för han spydde ner hela sig själv... usch!
men ja.. betala 120kr, sen va jag bara ute där haha x) men skönt att vara där, mycket. men kallt ;p allt löste sig, eller ja vi får se hur allt blir. men skönt med att snacka <3 glad för  de, älskar dig så mycket så det svider inom mig,
men när jag väl kom in så bjöd limpan mig på grogg, dyrt så tack så mkt ;D
ska nog sova snart,

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0