party?

nu har jag lockat håret, tagit på mig, sminkat mig och klar för vad kvällen har att erbjuda ;p
ska gå nu till pappa för dedda kom ju innan idag "min farfar" träffar han kanske 2 gånger om året så ska dit och snacka lite skit ikväll, sen blir det kanske party hos tobbefavorit?
min bror ringde nyss och bad mig komma till dom redan ;p saknar han mig (; hahahaha! tror inte de nä.
men ska iaf rusa nu,
föresten, harn og inte nämt en viktig dag (a har fått mina skolfoton nu. fyfan vad jag blev nöjd med hur jag såg ut på dom, sen tog jag fram foto  från 9an på alleskolan, skillnad (: så ska ge pappa och dedda varsett. sen får dedda ta med upp 4 stycken till mina två systrar, vukica och sen ett tiill irene ;D
men ska kasa, ha en bra kväll ;D

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0