skolan, fullt upp ..

hej svejs läsare! vad tråkig jag varit idag som inte bloggat ;p men kom inte hem föräns nu ...
dagen i skolan var helt ok (: började ett grupparbete tilsammans med jessica & aleksanda. mycket trevligt ;D sen har vi väl inte gjort så mycket mer som är värt att skriva här. men efter skolan så tog jag&jessica bussen ner till stan där vi gick och kollade lite. blev även mat på max (: gott! så hungriga som vi var, så blev det en hel meny haha ;p
sen kom pappa och hämtade oss, körde oss till skolan där det skulle vara möte. pappa stack ganska tidigt, så får snacka med han om det imorgon, så det blev jessica,hennes mamma också såklart jag och min kära mor.
kom nyss hem, snackat med min pojkvän sen duschat. ska bara föna håret, in på bilddagboken sen sova..
skönt! sen åker älsklings föräldrar bort på fredag, till cypern! fuskisar, så blir helgen där. inte lönt att åka hem om så blir nog att jag stannar där? får se vad som händer iaf.
detta var iaf första&sista inlägget för dagen, mer orkar jag inte så slut som jag är ;p

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0