slingan, 1mil..

hade matte sen samhällsprov imorse ;p provet gick väl helt ok, blev kalr efter 20minuter typ så efter det hade vi 1½ timme tills lunchen, som jag skrev i skolan ;p
sen tog vi bussen till regementet, där vi gick till slingan. alla ettor i ystad skulle springa 1.2 mil ... fyfan vad jobbigt det var, och ändå gick vi bara! men tänk, en smal stig, upp och nerförsbackar hela tiden och skoskav haha x) men kom i mål iaf, och tur var ju de hahahah!
sen blev det tåget hem med melissa&jessica <3
sitter nu, nyduschad,nysminkad och allt. ska ringa min intervju elsy och bestämma tid i veckan. sen ska jag&mamma gå ner till babbsan för fyfan vad jag är sugen på en fet hamburgare ;D Mmmmm 90 grammare, jatack!
sen blir det körkorts kurs fram till kl 9 ikväll... drygt!
sen kommer min pojkvän.
så blir nog inte fler inlägg, så får väl säga gonatt redan nu (;

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0